Een korte terugblik op de Algemene Ledenvergadering op 15 december 2022

maart 20, 2023

Tijdens de dcypher donderdag #4 ‘looking back and ahead’ op 15 december 2022 zijn we met 22 ACCSS leden samengekomen voor de Algemene Leden Vergadering.

Bibi van den Berg gaf een update over de mijlpalen van het afgelopen jaar en de plannen voor het komende. Onder andere het gezamenlijk bijdragen aan het CS4NL programma, de Nationale Groeifonds activiteiten en de netwerkactie bij de ONE conference 2022 kwamen voorbij. Komend jaar staan in elk geval deelnemen aan ISIDOOR, het vaker bij elkaar komen op relevante evenementen en het verder vormgeven van werkgroepen op de rol.

Ook dankten we en namen we afscheid van Aiko Pras en Jan Piet Barthel. Aangekondigd werd dat Zekeriya Erkin is toegetreden tot het bestuur. Eveline Vreede zal het management en ondersteunen van het ACCSS bureau op zich nemen.

Formeel is het Huishoudelijk Reglement vastgesteld en is de Begroting 2023 goedgekeurd.

De werkgroepen SIG-CS, HW&CPS Security en DCSRP Award hebben hun aanpak en plannen toegelicht. De stukken van de ALV zijn op te vragen bij info@accss.nl